sobota, 25 października 2014

Świąteczna zabawa w Artimeno :)

Oto efekty bardzo inspirującej zabawy na blogu Artimeno. Trzeba było przygotować kartkę świateczną i jakąś niespodziankę dla kolejnej osoby. Ja oczywiście nie wytrzymałam i musiałam się zapisać podwójnie - a wszystko przez to, że w sieci znalazłam kolejną ciekawą dla mnie formę kartki, którą koniecznie musiałam wypróbować. A okazja świąt jest do tego najbardziej odpowiednia :))) Oto efekty - zdjęcia przedstawiają 2 kartki + niespodzianki.






7 komentarzy:

  1. rzeczywiście ciekawa forma :) prezentuje się bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo oryginalna forma, wygląda fantastycznie! Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. rewelacja:)
    Niesamowity efekt:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjna! Niesamowicie oryginalna! A jak dopracowana! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Paczuszka cudowna:) Dziękuję za potrójne słodkości, trafione!

    OdpowiedzUsuń
  6. widać wiele pracy włożyłaś, cudo:)

    OdpowiedzUsuń