niedziela, 11 maja 2014

życie to podróż. Podróżnikiem jesteś i wędrowcem ....

I czas na kolejną wymiankę. Tematem jest podróż - więc jeden z tematów maturalnych wpasował się jak najbardziej: Wyjaśnij słowa średniowiecznego filozofa: życie to podróż. Podróżnikiem jesteś i wędrowcem .... A że TVP ostatnio wznawia cykl z Indianą Jonesem - poszłam w kierunku takiej to oto stylizacji.
Podstawą notesika stał się eksperyment mojej córki, który potem mi podarowała. Nie ukrywam, że to moje klimaty - nierówno, staro, poszarpanie i w kawowych kolorkach. Trochę go jeszcze zmodyfikowałam - im nierówniej tym lepiej - efekt zamierzony. Potem wzięłam metalowe elementy,tusz, stemple, papiery, sznurek i .... Nie wiem jak się na to zapatrzy Ania Krulik - moja wymiankowa para - ale trudno, mnie się spodobało i juz sie od tego oderwać nie mogłam.




Na zewnętrznej stylizacji się nie skończyło. Same puste kartki zainspirowały mnie dalej. I tak wśród nich ukryły się różne zdania, obrazki itp. .... zaprezentuję tylko kilka, bo nie będzie niespodzianki.





Z tyłu mały tag, związany tematycznie z całością :)


i oczywiście przydasie związane z podróżą :)

Skoro brzegi notesu są również wytuszowane, do tego niektóre (prezentowane i nieprezentowane :) elementy też,(stempli nie brałam pod uwagę - bo wiem że się nie zaliczają do wyzwania) to zgłaszam notes (tag jest jego częścią :) - fakt, że ruchomą) do wyzwania PWC



Poza tym jest postarzony na maksa (jeszcze troszeczkę i rozpadł by sie ze starości :) Trochę mieszaniny stylów i rewelacyjne metalowe dodatki z retro Kraft Shop. To były moje pierwsze zakupy w tym miejscu - . część przydasiów już dorwała latorośl, inne rozeszły się w pracach. Nawet mi szkoda, że parę artykułów wzięłam tylko po dwie sztuki, no cóż - na błędach człowiek się uczy. Do tej pory nie używałam tego typu materiałów - ale nie żałuję, że zaczęłam. I zamierzam się tym pochwalić na 4 wyzwaniu RKS :)





14 komentarzy:

  1. Taki notes może zawierać wiele cennych skarbów...

    OdpowiedzUsuń
  2. Notes podróżnika! Mmrrrr! Zapachniało przygodą, tajemnicą, odkryciami! Uwielbiam takie klimaty! Notes jest prześliczny!

    OdpowiedzUsuń
  3. super notes wiele się tam zmieści wspomnień dziekuję za miły komentarz

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny! To również moje klimaty więc tym bardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jejku, no cudo z papieru. I na wszystko się nadaje, na pamiętnik, na albumik, no cudo niesamowite. Śliczny!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki za miłe słowa :)) Pozdrawiam B

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam krzywe, poszarpane i wymęczone cudeńka:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. już tam w niebiańskiej nie mogłam zamknąć oczu z zachwytu a tu drugie cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna praca - ja byłabym w siódmym niebie uczestnicząc w takiej wymiance. :)
    Dziękujemy za przemiłe słowa, cieszymy się, że przydasie spodobały się też latorośli :) i dziękujemy za udział w naszym wyzwaniu.
    Pozdrawiam ciepło,
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  10. jejciu ! przykuł moją uwagę Twój grubasek - śliczny! Krulikowi szczerze zazdroszczę ( tak pozytywnie) :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fantastyczna wymianka:) Cudowny notes :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudo!:)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu na PWC;)

    OdpowiedzUsuń
  13. o kurde rewelacja, mam nadzieję, że wygrasz retromanię, to wygląda na baaaardzo stary notes :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super by było - ale konkurencja jest na bardzo wysokim poziomie :) Dzięki za miłe slowa :)))

    OdpowiedzUsuń