piątek, 14 lutego 2014

pierwsza wielkanocna kartka

dziś był piękny, słoneczny dzień - do głowy przyszły mi już święta Wielkanocne. I zrobiłam taką wiosenno-świąteczną kartkę.






Przy pomocy koronki, wstążek, papierowych kwiatów i ptaka z Wycinanki powoli zawitała u mnie wiosna. Szukając pomysłu na kształt inny niż zawsze - natknęłam się na wyzwanie Janet z sercem w tle. Cóż - kto powiedział, że to serce musi być w pionie. Moja kartka jest w kształcie serca leżącego na boku (a drugie w tle) więc zgłaszam się na wyzwanie. Może te pierwsze podmuchy wiosny przyniosą mi szczęście :))))



3 komentarze:

  1. Świetna kartka!!!
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu Digital Paper :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawie ułożyłaś swoje serduszko, jest śliczne :)) Dziękujemy za udział w zabawie Digital PAPER

    OdpowiedzUsuń